Продажбите на автомобили в САЩ за месец юни се покачиха, като за това помогна и скокът в продажбите на пълноразмерни пикапи. Това означава, че сегментът на пикапите започва да се събужда отново, след като бе толкова популярен в началото на хилядолетието. Съответно за юни 2010 година продажбите са скочили с 26 % спрямо същия период на миналата година.
Пикапът Ford F-Series е бил продаден 46 502 пъти, което е скок с 30 %. Смята се, че за увеличението до голяма степен са допринесли и обновените модели Super Duty. Междувременно комбинираните продажби нa General Motors (т.е. на Chevrolet Silverado и GMC Sierra) са скочили с 26 % на 42 435 бройки. Други представители на сегмента също са отбелязали прогрес – пикапът Ram отбелязва ръст от 10 % (на 15 864 бройки), Toyota Tundra е станал с 49 % по-популярен (със 7 717 бройки), а продажбите на Nissan Titan са скочили с 24 % (на 1 604 бройки).
Chevrolet са успели да увеличат преднината си спрямо Toyota и са се утвърдили като втора марка в САЩ. През юни продажбите на Chevrolet са скочили с 33 % и възлизат на 141 025 бройки, докато от Toyota са отбелязали 8 % скок – на 119 527 бройки. В рамките на последните шест месеца Chevrolet имат общо 781 006 продажби спрямо 718 105 на Toyota.
Преди година Toyotа водеше Chevrolet с общо 60 685 бройки, като изоставаше с по-малко от 4 000 бройки от първите – Ford. Съответно Ford Mustang се е продавал повече от Chevrolet Camaro през юни, но продължава да изостава зад „понито” на GM по отношение на продажбите като цяло през тази година.
През юни Mustang са имали предимство от 8 974 бройки спрямо 7 540 за Camaro. За първата половина на годината Chevrolet са продали 46 378 бройки от Camaro, а Ford – 40 035 бройки от Mustang. Интересното е, че за всеки от последните седем месеца за 2009 година Camaro се е продавал повече от Mustang. Въпреки това за цялата минала година Mustang се е продавал повече (66 623 бройки спрямо 61 648 за Camaro), въпреки че е отбелязал спад с 28 % спрямо 2008 година.
"
Няма коментари:
Публикуване на коментар