ВРЪЗКИ

сряда, 23 юни 2010 г.

Дигитални номера с реклами в Калифорния?

Дигитални номера с реклами в Калифорния?: "

Както може би е известно за някои, щатът на Калифорния всъщност е във финансов крах – с 20 милиарда долара назад, ако трябва да сме точни. А когато има финансови затруднения, законодателите започват да търсят какви ли не начини, за да увеличат приходите на съответния щат.


В случая на Калифорния сенатор Кърън Прайс е предложил да се позволи на Департамента за моторни превозни средства да изучи използването на дигитални регистрационни номера, на които евентуално да се показват реклами и различни публични съобщения – когато превозното средство е спряло за повече от четири секунди, например в задръстване или при червен светофар.


„Департаментът за моторни превозни средства – посредством милионите водачи и превозни средства в Калифорния – представлява много голям източник на ресурси” – коментират от местната управа.


„Департаментът обмисля употребата и развитието на настоящите технологии за създаването на дигитален регистрационен номер, така че да се генерират приходи за самия департамент, както и за щата.”


Съответно от департамента имат за задача да направят своето изследване до 1 януари 2013 година. При положителен отзвук веднага след това технологията може да бъде развита и да започне внедряването й.


„Просто търсим креативни начини за генерирането на допълнителни приходи” – коментира сенатор Кърън Прайс. „Това е един вълнуващ брак между технологии и нужди, както и възможност Калифорния да остане сред лидерите.”

"