ВРЪЗКИ

понеделник, 28 юни 2010 г.

Suzuki Swift всъщност е с отличен интериор

Suzuki Swift всъщност е с отличен интериор: "

Ето че вече има нови интериорни снимки на следващото поколение на Suzuki Swift, като към това има и някои допълнителни подробности по спецификациите на японската кола. Що се отнася до вътрешното пространство на мъника обаче, то може да се каже, че там има нов екран, който може да се сваля от арматурното табло, автоматичен климатроник, Bluetooth, както и порт за USB. Колата, която ще се предлага като три- и петврат модел, освен това ще има по-добра вентилация от предишното поколение. В допълнение водачът ще може да се наслаждава на възможността да пали колата си без ключ, както и на възможността да седи в интериор с малко по-спортен плат за облицовка.


Иначе по отношение на екстериора нещата са си както преди – автомобилът прилича повече на фейслифт, а не толкова на изцяло нов модел. Под каросерията обаче има изцяло нова платформа, при която вече си говорим за нови размери – междуколесна база от 2 380 мм (с 50 мм повече спрямо предишното поколение), обща дължина от 3 850 мм (или с 90 мм повече), по-голяма височина с 10 мм, както и по-голяма широчина с 5 мм. Освен това предната следа е по-широка с 10 мм, а задната – с 5 мм.


От японската компания подчертават, че новият Swift може да се похвали с с по-здрава и лека каросерия спрямо преди, като това се дължи на интензивното използване на подсилена стомана. Същевременно обаче това спомага и за безопасността при евентуален инцидент.


И докато споменахме, че платформата е нова, то това важи и за двигателите – има нов бензинов и променен дизелов агрегат. 1.2-литров бензинов четирицилиндров двигател с Dual VVT (система с променлива фаза на газоразпределението) заменя предишния 1.3-литров вариант. Говорим си за мощност от 94 к.с. при 6 000 об/мин и въртящ момент от 118 Нм при 4 800 об/мин. Всичко това е директно подобрение спрямо настоящото поколение.


Средният разход на гориво е 5 л/100 км (за модела с ръчна трансмисия) – подобрение с 0.8 л/100 км спрямо гореспоменатия 1.3-литров двигател. Емисиите на СО2 също са значително по-ниски, тъй като новият 1.2-литров двигател с ръчна скоростна кутия произвежда 116 г/км или с 24 г/км (17 %) по-добре спрямо предишния двигател. Междувременно автоматичната трансмисия е опция, като при нея не са упоменати данните за ефективността.


Що се отнася до „пипнатия” 1.3-литров дизел, то той разполага със 75 кончета и връща разход на гориво от 4.2 л/100 км, както и емисии на СО2 от 109 г/км.


Иначе колата има маса от 945 до 1 110 кг – какво ще рече това? Че килограмите варират в зависимост от трансмисията и предоставените опции. И тъй като масата е относително ниска, то бензиновият двигател в комбинация с ръчна трансмисия вади не толкова лоша динамика – ускорение до 100 км/ч за 12.3 секунди. Съответно дизелът ускорява за 12.7 секунди, а вариантът с автоматична трансмисия – 13.5 секунди. Всички варианти с ръчни скоростни кутии имат максимална скорост от 165 км/ч, докато за автоматика този показател е 160 км/ч.


Иначе тепърва предстои да се появи повече информация и за Swift Sport, тъй като и този модел предстои да намери своя заместник . . .

"